Het wachtwoord werd u na registratie per e-mail toegestuurd. Paswoord vergeten? Vraag een nieuwe aan op de homepage.
Het wachtwoord werd u na registratie per e-mail toegestuurd. Paswoord vergeten? Vraag een nieuwe aan op de homepage.
U kunt op de Buderus promowebsite een account aanmaken door op "account aanmaken!" te klikken, en uw gegevens in te vullen. Zodra u alles heeft ingevuld klikt u op "verzenden". De bevestiging van uw inschrijving en uw inloggegevens worden daarna per e-mail aan u toegezonden. Let goed op dat u op tijd uw account aanmaakt, voor de einddatum van de actie.
Als u reeds een account hebt aangemaakt, kunt u op onze website inloggen om uw aanvraag tot cashback of getrouwheidspremie te voltooien. Wanneer u ingelogd bent, kunt u de installatiefactuur en eventueel het interventierapport uploaden of per post naar ons sturen. Vervolgens verwerken we de cashback of getrouwheidspremie.
U vindt een lijst met toestellen onder het tabblad "Deelnemende producten".
U dient een geldige en gedateerde installatiefactuur te overleggen. U ontvangt alleen een cashback als het nieuwe toestel werd geïnstalleerd nadat uw account werd aangemaakt.
Opmerking: In verband met de uitbraak van het Coronavirus heeft u tot 31 juli 2020 de tijd om uw aanvraag af te ronden en uw factuur te versturen.
Getrouwheidspremie: een interventierapport van een technieker van Buderus Service en een geldige installatiefactuur met datum. U ontvangt enkel een getrouwheidspremie indien het nieuwe toestel binnen de vier maanden na de interventie geplaatst is.
Mogelijks heeft uw installateur een andere benaming gebruikt voor het toestel. Neem contact op met info@buderuspromo.be om te weten te komen over welk toestel het gaat.
Registreer u alvast op de website. Indien u uw factuur ontvangt voor het einde van de actie kan u deze alsnog bezorgen.
Binnen vier weken na de goedkeuring.
Installatiedatum, Installateur, klantgegevens, type aangekochte toestel.
Neen. Wij moeten steeds de definitieve installatiefactuur ontvangen.
Dit kan verschillende redenen hebben. Mogelijks hebt u het nieuwe toestel aangekocht buiten de geldigheidsdata van de actie of hebt u geen toestel gekocht dat deelneemt aan de actie. Voor meer informatie, neem contact op met info@buderuspromo.be.
Om de cashback aan u terug te betalen, vragen wij om uw rekeningnummer.
Bepaal zelf met welke cookie-instellingen je akkoord gaat. Je kunt deze instelling altijd wijzigen. Hierdoor kunnen echter bepaalde functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van jouw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.
Kom meer over onze cookies te weten.