Buderus

Vragen

Het wachtwoord werd u na registratie per e-mail toegestuurd. Paswoord vergeten? Vraag een nieuwe aan op de homepage.

U kunt op de Buderus promowebsite een account aanmaken door op "account aanmaken!" te klikken, en uw gegevens in te vullen. Zodra u alles heeft ingevuld klikt u op "verzenden". De bevestiging van uw inschrijving en uw inloggegevens worden daarna per e-mail aan u toegezonden. Let goed op dat u op tijd uw account aanmaakt, voor de einddatum van de actie.

Als u een account heeft, kunt u met deze op onze website inloggen om uw aanvraag tot een cashback te voltooien. Wanneer u ingelogd bent kunt u uw installatiefactuur uploaden of per post aan ons toesturen. Daarna wordt de cashback verwerkt.

U vindt een lijst met toestellen onder het tabblad "Deelnemende producten" op de promotiewebsite.

Een geldige installatiefactuur: gedateerd binnen de geldigheidsdata van de actie, voor een toestel dat in aanmerking komt voor de actie. Voor de promotie 'fidelity' dient u ook nog het interventierapport van onze technieker te bezorgen.

Mogelijks heeft uw installateur een andere benaming gebruikt voor het toestel. Neem contact op met info@buderuspromo.be om te weten te komen over welk toestel het gaat.

Registreer u alvast op de website. Indien u uw factuur ontvangt voor het einde van de actie kan u deze alsnog bezorgen.

Installatiedatum, Installateur, klantgegevens, type aangekochte toestel.

Neen. Wij moeten steeds de definitieve installatiefactuur ontvangen.

Dit kan verschillende redenen hebben. Mogelijks heeft u uw toestel aangekocht buiten de geldigheidsdata van de actie, of u heeft geen geldig toestel aangekocht. Voor meer details neem contact op met info@buderuspromo.be

Om de cashback aan u terug te betalen, vragen wij om uw rekeningnummer.